2012. július 3., kedd

új blog!

Sziasztok. Húú, hát nagyon rég jelentkeztem utoljára. De szerencsére már vége van a sulinak meg mindennek.. Én meg azt hittem, hogy majd több időm lesz mindenre, és van is időm, de ilyen melegben semmire nincs energiám.. Ennek ellenére múlt héten megcsináltam az új blogot és fent van a bevezetés is. :) A hétvégén tervezem, hogy felrakom az első részt és valamikor folytatni akarom a Bedringet is, mert végül is imádom írni ezt is, csak valahogy elfogyott az ihlet. Szerintem el fogom olvasgatni a fejezeteket, aztán remélhetőleg tudom folytatni ott, ahol abbahagytam.. :)
Na, ha errefelé jár még valaki, akkor azt puszilom és itt az új blogom:

http://circusisthelife.blogspot.hu/


És hihetetlenül nagyon boldog szülinapot kívánok Sebastian Vettelnek! :)<3333333333 El se hiszem, hogy már 25 éves..

3 megjegyzés:

csillus. írta...

:D örülök hogy visszatértél. már kezdett hiányozni a blog. :D
várom az új részt, és kíváncsi vagyok az új történetre is.
Amúgy szééép nyarat NEKED és MINDENKINEK!!! :D

niku írta...

remélem mindkettő tetszeni fog ! :)
köszönöm, én is szép nyarat kívánok Neked és Mindenkinek! :D<33

Daemon Tools letöltés írta...

Jó blog.