2011. november 26., szombat

Vigyázat, alakítok!

Sziasztok. :) Na, hát akkor most neki kezdek a design átalakításának. Nem ígérem, hogy ma még kész leszek, szóval hogy ha a következő órákban valami zűrzavart fogtok látni, akkor könyörgöm ne ijedjetek meg! :D És - gondolom erre már rájöttetek - nem vagyok a képszerkesztő óriási nagy mestere, úgyhogy nagy dologra nem számítsatok. A fejléc már nagyjából megvan, a háttér kérdésen még gondolkozok és azon is, hogy milyen legyen a blognak az elrendezése.. :/ De majd kiderül menet közben. :) Jó éjt. ♥

Később:
Hát öö.. már haladok, valahogy.. Az előző design sokkal jobban tetszett, ez meglehetősen egyszerű, de mindegy. A háttéren még tervezek változtatást, a chat az jelenleg no comment kategória szerintem. Ugyanis sikerült olyan világtalan színt választanom a háttérnek, hogy a chatnél nem találtam ugyanilyet, és már őszintén szólva erőm sincs kínlódni vele. Ami a fejlécet illeti, tűrhető szerintem, bár elég egyszerű. Meg még valami! Mivel le lehet cserélve a kód (előre is bocsi azoktól, akiknek ez most kínai), szóval... Mindegy lényeg a lényeg a régi kódnál valamiért nem volt engedélyezve ez a vélemények modul, itt alul, ami egyébként a legtöbb blogon megtalálható. De most már nálam is van, szóval majd bátran lehet nyomkodni a szomorú, vicces, szuper, érdekes négyzetekre. És, ha van valakinek kreatívabbak kifejezése, vagy olyan, amit gyakrabban használna, írjon a chatbe vagy kommentbe, hogy ő még ezt idetennék. Igazából fogalmam sincs, hogy mennyire lett most ez értelmes és hányan olvassátok el, de köszönöm! :D
Jujj és még három dolog, utána megyek, ígérem! :D
1. A Twitterem lehet, hogy leveszem, mert ki akarom most majd rakni a szereplőket és nem akarom, hogy ilyen nagyon sok minden legyen itt.
2. A blog címét riya-f1.blogspot.com-ról meg akarom változtatni bedring.blogspot.com-ra, de amint ez megtörténik szólni fogok! :)
3. Most már bátrabban tessenek 'lájkolni', mert igyekszek én is aktívabb lenni a facebook-os Bedring oldalon. :)
És minden véleményt, ötletet vagy akármit fogadok bárhol! ;)

5 megjegyzés:

Dorcsa írta...

Én nem látom a negyedik négyzet melletti szöveget:( A fejléc nagyon tetszik, szerintem szuper lett!

Kathreen írta...

Szia!tetszik az alakítás,bár én se látom a 4. négyzetet:(
Amúgy az lenne a kérdéesm,hogy nem tudnád megcsinálni valahogy,hogy a Ria-s történetet egybe lelehessen tölteni Wordbe?szeretném még sokszor olvasni újra és újra,még akkor isha a közelben nincs net:)örülnék neki:D
pusszantás<3

niku írta...

Sziasztok. :)
Hú, nagyon köszönöm a visszajelzést.♥ Örülök, hogy tetszik. :)
A negyedikkel nem tudom mi a helyzet. Milyen böngészővel néztétek? Mozilla, Internet Explorer vagy valami más? :/
Nekem laptopon, Mozillával pont jó, de akkor majd megpróbálok alakítani. Majd légyszi jelezzétek nekem, hogy jó-e. :)
És Kathreen: e-mailben szerintem nem fogom tudni elküldeni, mert elég nagy fájl, de vannak ilyen fájlfeltöltő oldalak. Mindjárt felrakom oda és a linket kirakom a blogra. :)
Puszi♥

Dorcsa írta...

Nekem most még nem jó (nem tudom, hogy mikor csinálsz!tál vele valamit). Viszont én laptopról megnéztem Mozzillával, és Explorerrel is, és egyikkel sem látom.

niku írta...

Most csináltam csak vele dolgokat, meg kisebbre vettem a chatet. Remélem így már jó.