2011. november 9., szerda

71. rész

Sziasztok. :) Először is köszönöm a kommenteket! :)♥ Azt hiszem az előző résszel bombát robbantottam. :'D Ami pedig a folytatást illeti, lehet hogy csak jövőhéten rakom fel az új részt - de talán már vasárnap.. :) Addig is kitartást mindenkinek, nem soká hétvége. Puszi.♥

-Segíts, kérlek! Az történt, hogy…-kezdett volna bele a levél mondanivalójába a kis német, de barátja félbeszakította.
-Én bármikor meghallgatom minden bánatod, de most rám kell figyelned! Valami nagyon fontosat akarok…
-Kimi, most ez a legfontosabb, amit én akarok! Most, hogy felkeltem…-szipogta.
-Seb!-kiáltott a telefonba a finn, amitől Sebi kicsit megszeppent a vonal másik végén.-Riya balesetet szenvedett! Jennit most hívta a rendőrség.
-Mi?? Ez ugye valami tréfa? Egy nagyon, nagyon gonosz tréfa!-mondta halkan Seb.
-Nem. Ez komoly! Éppen Zürichbe tartott, amikor belecsapódott egy kamion az autójába.-próbálta visszatartani a könnyeit az amúgy mások szerint érzelem nélküli Kimi.
-Ez nem lehet igaz!-sírt fel hangosan Seb.-De miért nem engem hívtak?
-Valami régi levelünk a kocsijában maradt.
-Hol van most? És hogy van? És…
-Semmit nem tudunk róla csak, hogy a zürichi Mann Kórházban van.
-Azonnal odamegyek!
-Ilyen állapotban akarsz vezetni? Elviszünk mi.
-És te ilyen állapotban akarsz vezetni?-kérdezett vissza Seb.
-Érted megyünk, és én vezetek!-parancsolta Kimi, aki feleségével perceken belül már Seb házánál volt. A német is beszállt hozzájuk, a kocsiba, idegesen és annál gyorsabban értek a kórházhoz.
-Riya Silber Rodríguezt keressük.-hadarta el a nevem Kimi a földszinten.
-Öhm, a harmadik emeleten éppen műtik a 12-es műtőben.-válaszolta az egyik nővér pár másodperc számítógépes keresés után.
-Köszönjük!-kiabálták vissza hárman, de szinte már az első emeleten jártak, olyan gyorsan futottak.
-Lifttel könnyebb lett volna.-motyogta Jenni, amikor a harmadikra értek. A folyosón lévő nővérekhez rohantak.
-Hogy van a szerelmem?-kérdezte idegesen Seb.
-Sajnos én nem tudok semmit.-sétált el a vörös hajú nővér mellettük.
-Elnézést, mit tud a 12-es műtőben lévő lányról?-kérdezett meg egy másik nővért.
-Sajnos én nem tudok semmit, várják meg a doktor urat, ha kijött.-tanácsolta és ő is tovább sétált.
-Nem igaz, hogy ebben a nyomorult kórházban senki nem tud semmit!-üvöltötte el magát a német.
-Nyugodj meg, minden rendbe lesz!-simította meg a hátát Jenni, közben Kimi a folyosón rohangálva próbált információt gyűjteni az állapotomról.
-Semmi nem lesz rendben! Reggel egy levéllel találtam szembe magam, hogy valami miatt nem tud velem lenni, de nem mondhatja el, hogy mi. Most meg ez a rohadt baleset!-sírta el magát.
-Mi miatt?-lépett oda Kimi.
-Mit tudom én, nem írta.-túrt a hajába a szöszi, szinte már tépte szőke fürtjeit az idegességtől. Két óra múlva jött ki az egyik orvos.
-Önök Riya Silber Rodríguez hozzátartozói?-kérdezte.
-Igen.-pattantak fel a székekről.-Mi van vele? Hogy van?
-Nem szolgálhatok túl jó hírekkel. A balesetben súlyos belső sérüléseket szerzett. A vérzéseket elállítottuk és stabilizáltuk az állapotát. De még semmit sem tudok mondani. Még alá kell vetnünk néhány fontos vizsgálatnak, hogy kiderüljön mennyire komolyak a sérülések. Az a lehetőség is fennáll, hogy kómába esik.-tájékoztatta őket az orvos.
-De ugye fel fog épülni?-szipogta Seb.
-Nem ígérhetek semmit. A legfontosabb feladatunk most az, hogy alaposan megvizsgáljuk, hogy milyen sérülése lehet még, ha még komolyabb problémák vannak, akkor számolnunk kell a legrosszabbal is. Most, ha nem haragszanak.-lépett vissza a műtőbe.
-Kimi, én nem tudok nélküle élni.-sírt tovább.
-Nem is kell. Fel fog épülni, bitang erős csaj!-próbálta vigasztalni barátját. Újabb két óra telt el, amikor az orvos megint kijött.
-Doktor úr!-pattantak megint fel.
-Az agya nem szenvedett sérülést, ez most a legjobb információ, amivel szolgálhatok. A műtét közben azonban súlyos komplikáció lépett fel. A beteg kómába került.
-Az nem lehet!-takarta el a kezeivel Seb az arcát, hogy ne látszódjon, hogy egyre jobban sír.
-Lenne itt még valami. Valamelyikőjük a lány párja esetleg?-mutatott Sebre és Kimire.
-Én vagyok, miért?-kapta fel a fejét Sebi.
-Nos, a barátnője néhány napja beszélt velem, hogy nem érzi jól magát és eljönne kivizsgálásra. Ma délelőttre volt megbeszélve az időpont, de sajnálatos módon közbe jött ez a baleset és hamarabb derült ki, hogy miért érezte rosszul magát.
-Igen, azt tudom, hogy rosszul érezte magát. De miért?
-Önöknek kisbabájuk lesz.-közölte.
-Micsoda?-nézett rá Seb tátott szájjal és a többiek is hasonlóképpen reagáltak.
-A barátnője két hetes terhes. De ezzel a helyzettel nem garantálhatom, hogy a baba túl éli. Még el kell végeznünk néhány műtétet, amik veszélyesek lehetnek a babának is. De mindent elkövetünk, hogy mindkettőjüket megmentsük! Ha nincs kérdés, elmennék kicsit, mert hosszú volt a műtét.
-Csak az lenne, hogy bemehetünk-e hozzá?-kérdezte Jenni.
-A kollégáim átszállítják az intenzív osztályra és akkor bemehetnek, de csak egyesével és rövid időre!
-Köszönjük!-mondta Kimi. Seb sóhajtott egy hatalmasat és leült az egyik székre. Még percekig kellett várniuk, amíg ki nem jöttek a műtőből. Átvittek az intenzív osztályra, ahol Seb látogatott meg először. Az a néhány perc is megviselte, könnyes szemekkel tért vissza a többiekhez.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azta!Hát ez kicsit váratlanul ért, nem gondoltam volna hogy ilyen súlyosak lesznek a következmények!Remélem a kicsi Vettelnek nem lesz semmi baja de főleg azt hogy Riya felépül!Vároma folytit!Brawo!Élethű az ábrázolás, beleéltem magam abba hogy énis ott vagyok a kórházban!Jól használod a szakszavakat!!Ügyi vagy!!

niku írta...

Az, hogy mi lesz a kicsivel és Riyával hamarosan kiderül. :)
Hú, örülök, hogy sikerült ilyen hatást elérnem. :)
És köszönöm a kommentedet, sokat jelent nekem a visszajelzés! :)♥

kathreen írta...

Én ezt nem bírom idegekkel!:S
szerintem tudod jól a véleményem,nem tudok többet írni:)
csak kérlek: Happy End legyen a vége<3<3

niku írta...

Igen, gondolom mi lehet a véleményed. :) Lefogadom, hogy az elsők közt volt az, hogy menjek a pokolba. :D
Két rész és kiderül mi lesz a vége ;)