2011. október 9., vasárnap

Double Worldchampion :)

Sziasztok. Mondanom sem kell, hogy milyen boldog vagyok, azt hiszem ti is így éreztek! :) Iszonyat büszkék lehetünk Sebre, mert hihetetlen szezonja volt idén, ÉS még nincs vége, jöhetnek még a győzelmek - és jönnek is, mert ismerhetjük már Sebit annyira, hogy továbbra is harcolni fog a futamgyőzelmekért. :) Nem tudom ti hogy voltatok vele, de én már a felvezető műsorban az összefoglalót is megkönnyeztem, aztán az utolsó körtől végem volt egészen fél12-ig, mert néztem a BBC-n a műsort és ott is könnyes szemmel nyilatkozott. :)♥ És így most gondoltam bele, hogy Seb nekem mekkora példakép, ő volt az, aki felnyitotta a szememet arra - a tavalyi VB címével -, hogy ha valamit nagyon akarunk, akkor azt tényleg el is érhetjük, ha igazán odatesszük magunkat. :) Úgyhogy hatalmas nagy gratuláció Sebastian Vettelnek, a világ legfiatalabb kétszeres világbajnokának! :)♥




VISZONT! Nem mehetek el egy szomorú tény mellett. Mint azt néhányan tudják a másik kedvenc sportom a síugrás. Ma azonban tragikus dolog rázta meg a síugrást szerető embereket, hiszen egy remek sportoló és ember, egy orosz síugró, Pavel Karelin ma hajnalban életét vesztette egy autóbalesetben. Nem mondom, hogy a kedvenceim közé tartozott/tartozik, de elismerem, kedvelem és tisztelem mindenért, hiszen a síugrás igen kemény sport, bár mennyire is tűnik könnyűnek. A legszomorúbb tény ebben az, hogy Pavel mindössze 21(!) éves volt!
Nyugodj békében Pavel Karelin! ♥




Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta ezt! Most megyek vissza ismétlést nézni, utána hozok részt.

2 megjegyzés:

csillus. írta...

szia.
először is én is nagyon gratulálok Sebinek még ha nem is olvassa. de nagyon örülök h megvan a 2. címe is ((:
amúgy Pavelről én is hallottam sajnos... én szeretem az orosz csapatot, még ha most nem is voltak olyan jók, de nagyon tisztelem őket. de Gregor-ék a legjobbak nálam... ((: sajnálom h ilyen fiatal, és tehetséges síugróval csappant meg megint a mezőny :(

am várom a folytatást ((: és nagyon tetszik a történet. gratulálok hozzá :D
puszi

niku írta...

Szia.
Hát igen, nem olvassa, de szerintem jó érzés így is gratulálni neki, és kiírni magunkból. :)
Nálam is a legjobbak Gregorék, meg a norvégok. Igen, szörnyű, hogy egy ilyen fiatal tehetségtől kell elbúcsúznunk, és sajnos csak ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen kegyetlen az élet.. :/

Az új rész fent van, remélem nem fogok csalódást okozni sem ezzel, sem a továbbiakkal. :) Köszönöm szépen, igyekszek! :)
Puszi.