2011. október 14., péntek

65. rész

Sziasztok. Végre vége ennek a hétnek és itt a folytatás is. Egyébként ez a rész pont aktuális, mert Koreáról lesz szó - csak ugye a tavalyi nagydíjról. A mostani futam minden bizonnyal sokkal jobban és nyugodtabban fog alakulni a Red Bullnak, főképp Sebastiannak. :) Jó olvasást! :)♥

U.i.: Bocsi , hogy ez most ilyen rövid lett, de a következővel kárpótolva lesztek, mert az sokkal hosszabb és részletesebb :)

Dél-Korea, Yeongham, 17. futam. Nevezzük, akárhogy az a futam nem marad meg jó élményként a lelkemben. Kezdjük ott, hogy az eső miatt máris tíz perccel később kezdődött, aztán piros zászló volt 50 percig és vagy négyszer jött be a Safety Car. A boxban már a fejünket fogtuk az őrülettől, de úgy látszik Sebit semmi sem tudta kizökkenteni. Csakhogy a 46. körben…
-Neee!!!!-kapott az egész csapat a fejéhez, amikor megláttuk, hogy Seb autója füstölni kezdett.
-Hát ez nem igaz.-morogtam magam elé. Én viszonylag kulturáltan és halkan próbáltam véleményt nyilvánítani, de voltak olyanok, akik nem bírtak magukkal, ők csúnyán és hangosan fejezték ki magukat. De abban a pillanatban senkit nem érdekelt, hogy ki ordította el magát, vagy ki vette a szájára az Istent, vagy a motor édesanyját. A pályára visszaérkező Sebastiant Helmut Marko fogadta.
-Nyugi kölyök, nincs ez még lejátszva. Megnyerjük.-ölelte meg a pilótát. Seb arcán mosolyt láttam, így rögtön megnyugodtam. Tudtam, hogy nem fog visszaesni abba az állapotba, amibe a magyar és a belga verseny után került. Helmut kíséretében lépett be a boxba, ahol a srácok már is pakolni kezdtek, hiszen Webber már a verseny elején kiesett.
-Szia, kicsim.-nyomott egy puszit a számra, miután köszönt a szerelőknek is.
-Annyira sajnálom.-öleltem meg.-De tudom, hogy a végén úgyis Te nyersz.
-Ha Te és Kimi nem segítetek nekem az utóbbi hónapokban, akkor már rég nem lenne esélyem a bajnoki címre.-csókolt meg.-Úgyhogy az utolsó kettőt meg fogom nyerni és bajnok leszek.
-Helyes.-mosolyogtam rá.-Ezt a hozzáállást szeretem.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Most viszont megyek, az interjúkat soha nem úszom meg.-nevetett fel és még egyszer megcsókolt, aztán Brittával eltűntek a paddockban.
Azt hiszem az, hogy elfüstölt a motorja sokkal erősebbé tette és még jobban meg akarta szerezni a világbajnoki címért járó trófeát.

-Az utolsó előtti helyszín: Brazília, Interlagos. Az idő meleg és száraz, eső nem várható. A pilóták már a rajtrácson. Hülkenberg az első, Vettel a második, Webber a harmadik rajtpozícióból vághat neki az utolsó előtti harcnak. 71 kör választja el a versenyzőket a céltól… És ebben a pillanatban elindulnak a felvezető körre.-kommentálta a nézőknek az eseményeket Jake Humphrey, a BBC egyik riportere, aki a Red Bull motorhome-jának teraszán kezdte el nézni a versenyt velünk.-Tippek a rajtra?-nézett rám, Eddie Jordanre és Helmut Markora. Jake megkért engem és Helmut Markot, hogy a versenyt egy ideig nézzük velük, hogy mi is kommentáljunk néhány dolgot. Azt persze a rajongók közül még senki sem tudta, hogy Sebastian barátnője vagyok, mindenki abban a tudatban volt, hogy én vagyok a legjobb barátja, és ez nekünk eddig pont így volt jó.
-Tartózkodok.-vágtam rá és a képernyőre tapadtam.
-Valahogy sejtettem.-vigyorgott.-Mindenki visszaérkezett a rajrácsra a gumimelegítő kör után. A piros lámpák már égnek és mindjárt kezdetét veszi a 2010-es Brazil Nagydíj. Egészen pontosan… MOST! Vettel már első métereken támadja Hülkenberget, könnyedén meg is előzi, így egy kanyar után már is vezet a Red Bull pilótája. Most Webber, Hamilton és Alonso küszködik egymással és a német Nico Hülkenberggel.    

Amikor várható volt, hogy Sebastian bejön kerékcserére bementem a boxba és onnan néztem tovább a versenyt. Már az is jó érzéssel töltött el, hogy az autóban láttam Sebit néhány méterre tőlem.
A körök gyorsan teltek, és Sebastian egy percre sem veszítette el az irányítást az autó fölött, végig kontroláltan vezette a versenyt és be is hozta az egyik Red Bullt az első helyre, míg Mark a másikat a második helyen. Ezzel a csapat megnyerte a konstruktőri világbajnoki címet. Nagy volt az öröm, az egész csapat a dobogóhoz futott.
Ami Sebit illeti: ezzel a győzelemmel a bajnokság 3. helyén állt, így reális esélye volt arra, hogy az egy héttel későbbi Abu Dhabi Nagydíjon megnyerje a világbajnoki címet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szupi rész!!!Látszik hogy mennyi erőt ad Riya Sebnek és hogy mennyire fontosak egymásnak!!Várom a kövi részt!!! MARTINA 9