2011. október 21., péntek

68. rész


Sziasztok. :) Meghoztam a következő részt. Lehet, hogy ez kicsit unalmas, de az utolsó részig (ami ugyebár hamarosan tényleg itt van..) még lesznek izgalmak. ;D Puszi.♥

Amíg Sebi – és a Red Bull főbb tagjai, köztük Mark is - Ausztriában volt néhány napig sikerült elfelejtenem a Markos dolgot is, mindemellett remekül szórakoztam Abu Dhabiban. A Pirelli első tesztjei a világbajnokság után voltak néhány nappal, így szinte senki sem utazott haza. Jensonnal, Jessicával és Lewisszal vidáman töltöttük el azt a pár napot. Felipével és Raffaelával pedig bejártuk a Ferrari élményparkját is, ahol rengeteg izgalom várt ránk. Úgyhogy mire Seb visszaérkezett Abu Dhabiba én is sok élménnyel szolgálhattam neki.
Még csukva volt a szemem, de hallottam, hogy valaki valamit pakol a szobában. Lassan kinyitottam a szememet és örömmel pillantottam meg a páromat.
-Jó reggelt.-lépett az ágyhoz mosolyogva, amikor meglátta, hogy felébredtem. Leguggolt, hogy egy szinten legyünk.
-Sebi!-öleltem meg rögtön. Felült az ágyra, hogy kényelmesebben tudjunk beszélgetni.
-Hiányoztál kicsim.-csókolgatta a nyakamat.
-Te is.-bújtam hozzá a lehető legszorosabban. Beletúrtam a hajába, közben mély levegőt vettem. Újra éreztem az illatát. Néhány napig volt csak távol mégis örök időnek tűnt, amíg távol volt tőlem. A hosszú ölelés után egy szenvedélyes csókban törtünk ki.-Olyan jó, hogy újra itt vagy.-nyomtam egy puszit az arcára.-De mesélj bajnok, mi történt?-cirógattam az arcát.
-Jajj, nagyon jó volt…-kezdett bele csillogó szemekkel. Egy félórás beszámoló következett, amit egy másodpercig sem untam. Imádtam, ahogy mesél. Olyan boldogan avatott be a részletekbe, mint még soha.
-Annyira büszke vagyok rád.-mosolyogtam és neki dőltem a falnak. A mondatomra nem reagált csak odahajolt hozzám és megcsókolt.
-És veled mik történtek?-hajolt kicsit messzebb, de csak annyira, hogy a szemembe tudjon nézni.
-Arról inkább később beszélnék, most mást szeretnék csinálni.-húztam magamra és megcsókoltam.

Délután átmentünk Felipe és Raffa szobájába megnézni a kis Felipinhot, mert Seb még nem látta. Raffa csak a verseny napján utazott ide a kicsi Massával és Sebinek akkor elég sok dolga volt, utána pedig utazott is Ausztriába.
-Kérem!-pillantott csillogó szemekkel a Felipe kezében lévő kisfiúra.
-Már is. Gyerünk Sebi bácsihoz!-vigyorodott el Felipe és egy puszit nyomott kisfia arcára és átnyújtotta Sebastiannak. A kisfiú boldogan kapaszkodott a német vállába, majd szőke hajtincseit kezdte húzogatni nevetve.
-Felipe!-szólt rá Raffa kisfiára.-Ne húzgáld Sebi haját!
-Nem zavar.-nézett Seb az anyukára, mire a kisfiú kinyújtotta a nyelvét.
-Hát, miket tanítgatsz neki!-pillantottam a brazil pilótára komolyan, de elnevettem magam.
-Magától jön rá az ilyen dolgokra.-nézett rám ártatlanul Felipe.
-Persze, persze.-nevetett fel Raffa, majd elindult a kiskonyha felé. Ők nem is egy szobába, inkább egy apartmanba voltak.-Kértek valamit inni?
-Én nem, köszi.-mosolygott Seb Raffára, majd újra a kicsivel foglalkozott.
-Én kérek egy pohár vizet.-mentem Raffa után.
-Gyere, beszélgessünk!-kacsintott rám. Neki támaszkodtam a pultnak, ahonnan láttam, ahogy Seb a kis Felipének gügyörészik, Raffa addig öntött nekem egy pohár ásványvizet és a kezembe nyomta.
-Köszi.-mosolyogtam.-Olyan aranyosak.-bámultam tovább a páromat és a kisfiút.
-Majd amikor a ti babátok tartja a kezében…-vigyorodott el Raffa.
-Oh, az se most lesz még.-nevettem fel.
-Sose tudhatod! Mi se terveztük.
-Oké, de ti már… mi még fiatalok vagyunk ehhez.
-Hé! Öregnek tartasz minket?-nevetett. Tudtam, hogy viccel, így nem jöttem zavarba.
-De ti már házasok is vagytok és mikor megszületett Felipinho már jó pár éve együtt voltatok. Mi meg még csak most jöttünk össze nem is olyan rég.
-Igazad van. De amúgy ritka az ilyen nagy szerelem, mint a tietek.
-Én ismerek még valakiket, akik nagyon-nagyon szeretik egymást.
-Kiket? Remélem nem Lewisra és Nicolera gondolsz. Szerintem Nicole nem is igazán szereti, most se volt itt. Azért az utolsó nagydíjra kitolhatta volna a képét.-mondta szemrehányóan, miközben a Pussycat Dolls egykori énekesnőjére gondolt. Elképzeltem, ahogy ezt Nicole szemébe mondja. A csaj tuti kikészült volna, pedig teljesen igaza van Raffának.
-Nem rájuk gondoltam te butus!-nevettem.-Rátok!
-Jaaaa.-nevetett fel.

Visszasétáltunk a három fiúhoz és egészen estig voltunk náluk. Jókat beszélgettünk, amolyan igazi barátias és családias nap volt a Massa családdal.

Nincsenek megjegyzések: