2011. augusztus 26., péntek

Díj! :)



Nagyon szépen köszönöm a díjat Merciinek és Renneének! :)♥
                                                                                                                       
Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

1. Mindennél jobban imádom a Forma 1-et és a síugrást. :)♥
2. Nagy vágyam, hogy egyszer a három bálványommal Sebastian Vettellel, Thomas Morgensternnel és Gregor Schlierenzauerrel találkozzak. :)
3. Utálom a kétszínű embereket és azokat, akik nagyra tartják magukat, miközben csak mások hátsóját nyalják az elismerésért. :)
4. Merciihez hasonlóan nekem is vannak olasz felmenőim. Kicsi koromban pedig egy Schumi győzelem után az olasz himnuszt dúdoltam – akkor is jöttek rá, hogy imádom a Forma 1-et. ;)
5. Imádom Ausztriát, szívesen laknék is ott, de mivel nem tanulok németet – csak angolt és olaszt -, így kicsit nehezen boldogulnék. De tervezem, hogy valahogy a németet is megtanulom.. :)
6. Sokak szerint őrült vagyok – jó értelemben –, és néha tök hülyének néznek, ha a semmin kezdek el nevetni. Ilyenkor sose értem az embereket, miért ne nevetnék csak úgy? Miért kell, hogy legyen egy oka? :) Nem kell mindig a rossz oldalt nézni, elvégre azt mondják, mindennek van jó oldala is, nemde? :)
7. Sírtam a 2010-es Abu Dhabi Nagydíj végén. :)♥

És a hét ember: Mercii, Rennee (tudom, hogy tőlük kaptam, de megérdemlik♥), Nikíí, Nimphy, Manó, Klau, Dia :)

1 megjegyzés:

Rêveur írta...

most látom csak, köszönöm, de én Benina - Szavakat a díjak helyett-jének álláspontján vagyok. :DD