2011. augusztus 9., kedd

34. rész

Sziasztok. (L) Meghoztam a folytatást. :) Megint csak szeretném megköszönni a kommenteket, aranyosak vagytok. :)<3 Még a rész előtt: aki jelezte, hogy szeretné elolvasni a Schlieris novellámat, az írja le az email címét nekem kommentben vagy chatben és küldöm. :) Vagy ha nem szeretnétek, hogy itt kint legyen a címetek, akkor írjatok nekem ide - nikusfagyi@gmail.com - hogy szeretnétek elolvasni. :) És akkor itt a folytatás. :D Jó olvasást! :)<3


Újabb másfél hét telt el szépen, nyugisan, legalábbis viszonylag nyugisan. Ugyanis hazarepültem néhány napra, és megint találkoztam Fernandoval és kicsit olyan volt, mint régen. Magam sem értem miért törtek rám a régi emlékek, de nem tudtam, ellenne mit tenni. Úgy éreztem, mintha a múltban sétálgatnék, amikor még nem tudtam, hogy Fernando megcsalt és minden rendben volt. Ellentmondásos érzelmek uralkodtak bennem a Ferrel eltöltött nap után, egyszerre gyűlöltem és szerettem. De a szeretet kizárólag baráti értelemben értendő… azt hiszem… A spanyolországi kiruccanásom után egyenesen Törökországba mentem, ahol a következő verseny zajlott. Sebbel szerdán délután találkoztam a hotel előtt, így közösen tudtuk elfoglalni a közös szobánkat. Nem jó érzéssel utaztam a török városba, de nem akartam kihagyni egy hétvégét sem.
-Az érzéseim, úgy látszik megint velem szórakoznak, semmi rossz dolog nem történt a következő napokban. Ha csak nem azt éreztem meg, hogy Seb nem fogja megszerezni a polet a mai időmérőn, harmadik lett, de hát ez se probléma. Sőt! Semmi sincs veszve, szóval, ha emiatt voltak ilyen hülye érzéseim, akkor semmi baj se lesz.-nyugtattam magam, miközben kinyitottam a szobaajtót. Alighogy beléptem a szobába már is megérkezett a német is egy halom – a csak szokásos - papírral a kezében. Nem akartam zavarni az esti munkában, úgyhogy elmentem tusolni.
Nem sokkal később, hogy elmentem tusolni kopogtak. Seb felkelt az ágyról és odasétált, és kinyitotta az ajtót.
-Jó estét.-köszönt a szálloda egyik dolgozójának.
-Jó estét. Riya Silber Rodríguezt keresem.
-Éppen a fürdőben van. De milyen ügyben keresi?
-Egy levelet kell neki átadnom.
-És ki küldte?-kérdezte kíváncsian a szöszi.
-Mr. Alonso a 278-as szobából.
-Oh, Mr. Alonso.-motyogta halkan Seb.-Átadom én szívesen a hölgynek.-mosolygott.
-Tessék.-nyújtotta át a borítékot.-És köszönöm!
-Én köszönöm!-forgatta idegesen a levelet a kezében.
-Viszontlátásra, jó éjszakát!
-Viszontlátásra!-csukta be az ajtót Seb, majd leült az ágyra gondolkodva.-Kibontsam, vagy ne bontsam ki? Kibontsam, vagy ne bontsam ki?-hezitált. Hallgatózni kezdett, és amikor világossá vált számára, hogy még mindig folyatom a vizet óvatosan kinyitotta a borítékot.-Lássuk!-hajtotta szét a papírt.-Riya, mikor tudunk megint találkozni? Mondjuk a futam után jó lesz megint? Kérlek, hívj fel! Fer.-olvasta fel a rövid üzenetet.-Micsoda??-megdöbbenve pillantott a levélre. Hosszú percekig gondolkozott, hogy elmondja-e egyáltalán, hogy levelet kaptam vagy sem. Végül úgy döntött, hogy titokban tartja. Gyorsan visszatette a papírt a borítékba, azt pedig a bőröndjébe rejtette.
-Kész vagyok!-jöttem ki felfrissülten a fürdőből néhány perccel később.
-Akkor megyek, én is megfürdök.-állt fel az ágyról.
-Azt hiszem, mire végzel én már aludni fogok.-ásítottam.-Szóval el is köszönök.-öleltem meg.
-Jó éjt, Riya.-nyomott egy jó éjt puszit az arcomra.
-Neked is Seb.-pusziltam meg én is. Befészkeltem magam az ágyba és néhány perc elteltével már az álmok birodalmában bolyongtam…
Amennyire hamar elaludtam, olyannyira hamar keltem.
-Jézusom, még csak fél hat?!-pillantottam a telefonom kijelzőjére. Megdöbbenten vettem tudomásul, hogy már ilyen korán fent voltam. Nem bírtam visszaaludni, szóval rendeltem fel egy kávét, hogy kicsit mégis felébredjek. A fekete ébresztőmet perceken belül egy kedves férfi hozta fel, azt hiszem szerdán délután ő volt a recepcióban, amikor megérkeztünk.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá, miután lerakta a tálcát a kis asztalra.
-Hozhatok még valamit?-kérdezte.
-Nem, köszönöm.-válaszoltam.
Elindult az ajtó felé, már majdnem becsukta, amikor csettintett egyet:
-Még valami.-fordult felém.
-Igen?-néztem rá.
-Megkapta a levelet?-kérdezte.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,
ismét nagyon jó rész lett, hogy Seb ezért mit fog kapni arra kíváncsi lennék. Bár Riya is hazudott neki vagyis nem hazudott de nem mondta el az igazat... Na mindegy...
Én szívesen olvasnám azt a novellát ha elküldöd... novum94@citromail.hu

niku írta...

Szia. Köszönöm! :) Következő részből kiderül. ;))
Elküldtem a novellát remélhetőleg odaér ma vagy holnap - bár a gmail nem a legmegbízhatóbb gyorsaságban. De reméljük valamikor csak odaér! :)

Merci H. írta...

Sziaa Drágaa:))
Istenem..már megint elkezdtem írni, hogy fúú...esküszöm ez kezd berögzülni nálam...xD Mindegy,rossz szokás..ahogy a te befejezésed is... Most irtórabaromira pipa vagyok ám Rád!:D Hogy lehet így abbahagyni? Hm?:DD Szegény Sebibaba...:/ Ő -szerintem legalábbis- beleszeret Riyába, erre a csajszikám meg visszatáncolgat Fernando-hoz... Hát hogy van ez kéremszépen? Mindegy..:D Remélem hamar jön a következő :)) Jaa és amíg el nem felejtem.. Énisénis^^ Mármint a novella.. na..szóval érted :DD Kicsit este van már..és lehet, hogy többet kéne néha aludni 5-6 óránál..:D e-mail címem: hmercedesz95@gmail.com
Puszillak<3<3
Ui: Ha esetleg nem mondtam volna: istenkirálycsászár szuper fejezet volt, mint mindegyik^^<3<3

niku írta...

szia Drága :D
Már ha csak meglátom a nevedet mosolyognom kell, mert tudom, hogy mindig írsz valamit, amin nevetek egyet. <3 Rossz szokás a "fúú"? Dehogy!:D A befejezés.. na az más tészta. :D Kérem szépen, következő epizódokból a reklám után kiderül szépen lassan minden. :D
Mindjárt küldöm neked is. :) Amúgy én se alszok többet, ne aggódj. :D
Puszi.<3<3<3
Ui: Jajj istenem, köszönöm szépen <3333