2011. július 27., szerda

27. rész


Egye fene, még egy mára, mert délután nem leszek itthon, este meg focit nézek.;) Istenem.. a  jó szívem, az visz, majd el.. :D Csak, hogy tudjátok kivel álltok szemben: legjobb barátnőm tíz perc múlva jön és még el se készültem, hajvasalás közben tettem fel ezt. xd Aki megy ma a focira, annak jó szurkolást, hajrá Pilóták!*-*:)))

Másnap reggel, amikor lementünk reggelizni Sebbel már Mark is az egyik asztalnál volt.
-Mi a…?-nézett ránk és közben magára öntötte a kávéját.
-Ja igen, bocs, elfelejtettem közölni, hogy nem haltam meg.-szóltam neki, miközben elsétáltunk mellette.-Legközelebb szólok!-fordultam vissza és rákacsintottam.
-Ez jó volt!-vihogott mellettem a német.
-Magam sem értem miért szóltam oda neki. Nem vagyok ilyen.-ültem le a székre nevetve.-Csak olyan jól esett. Néztem azt a bamba képét, aztán kiöntötte a kávét. Nem hagyhattam szó nélkül.
-Nekem tetszett.-vigyorgott.
Mark ekkor már rég a lift előtt várt.
-Korán reggel hívsz? Mi van? Ennyire hiányoztam?-vette fel a telefont Fernando nevetve.
-Korán reggel? Nyolc óra, lassan a pályán kéne lenni barátom.-válaszolt az ausztrált.
-Hallom nem értél ide tegnap este.
-Hát nem, vihar volt otthon. De most nem ez a lényeg!!-jutott eszébe a percekkel ezelőtti jelenet.
-Mesélj, mi történt!-mondta a spanyol, jelezve, hogy készen áll hallgatni barátja történetét.
-Az előbb reggeliztem a hotelben és találd ki ki sétált be az ajtón!!
-Passz! Kicsoda?
-Riya!
-Micsoda?-kérdezett vissza Fernando, mintha nem hallotta volna.
-Isten bizony, hogy ő volt.
-Az nem lehet, mit keres itt?
-Fogalmam sincs.
-És kivel volt?
-Sebastiannal.
-Vettel-lel?
-Hát nem is Buemivel.
-Na, ne már!! Végig vele volt??
-Gőzöm sincs, bizonyára.
-Beszéltél velük?
-Miután szerencsésen magamra öntöttem a kávét még Riya szólt be nekem, hogy legközelebb szól, hogy nem halt meg.
-Öcsém, hát ez hihetetlen! Azt hiszem, ha pályán kint lesz, lesz egy komoly beszélgetésünk!
-Az kelleni fog ide.-vakargatta a fejét az ausztrál.-Na, én most mentem, majd találkozunk a pályán. Szeva!
-Rendben, csáó!-bontotta a vonalat a spanyol.-Méghogy Riya meg Sebastian. Hát ez röhej! Azt hitte hülyét csinálhat belőlem?! Hát kerüljön csak a szemem elé..

Reggeli után felmentünk a szobánkba pár perccel később pedig indultunk is a pályára. Kicsit ideges voltam, mert tudtam, hogy Fernandoval találkozni fogunk. A pályáig vezető úton nem is szóltam Sebhez, de tudta, hogy miért vagyok ilyen. Leparkolt, aztán kiszálltunk a kocsiból. Már kezdtek gyűlni az emberek a paddockban, egyre több lett a fotós, akik furcsa mód rögtön tudták, ki vagyok.
-Semmi kedvem sincs most ezeknek vigyorogni.-súgtam oda Sebnek.
-Nyugi, mindjárt bent leszünk a boxban.-simogatta a hátam.
Sétáltunk tovább, aztán megpillantottam Fernandot velünk szembe jönni. Ahogy rám nézett messziről már láttam, hogy valahonnan megtudta, hogy élek – bizonyára Marktól. De vajon mit fog a fejemhez vágni?!

3 megjegyzés:

bari írta...

Azt a büdös... hát ez haláli volt! Furcsa mód szakadni kezdtem a röhögéstől mikor Webber magára öntötte a kávét. Riya meg Fernando között lesz majd egy kis csete-patá! :D :DD Most is mondom, hogy várom a frisset! Addig is jó szórakozást neked és foci nézést! ;) Én is nézem majd! :DDD
puszi ♥

Merci H. írta...

Sziaa :) Fúú bakker... lesz itt balhé, és nem is kicsi..:D Mondtam már, hogy imádom Riyát? Ahogy beszólt Webbernek..én sem hagytam volna ki:) Remélem Seb kicsit megcsapkodja majd Fernandot, hátha észhez tér a hülye spanyol..:D És mi az, hogy fenyegeti(még ha csak magában is) Riyáékat? Ha nem lett volna ekkora barom, akkor nem Seb mellett kötne ki a csajszi, de legalább még időben jött rá a dolgokra. Nagyon várom a következő részt :)
Puszi :)<3
Ui: A meccs fantasztikus volt, bár Sebék nem voltak..:/ Felipe meg simán elment.. De olyan képem van Di Grassiról..először a pólóját húzta fel, aztán meg a kispadnál le is vette..^^ Konkrétan premier plánban láttuk a csávót,és hát..khm..kicsit jóó^^ Petrov meg a nagy plüssmacink :D A legszebb az volt, hogy a pilóták amikor elestek,akkor abban a pillanatban felpattantak, amikor a magyarok estek el, akkor meg 5 percig ott feküdtek, mint aki éppen a halálán van..:D Ezen nagyon röhögtünk:D Meg volt ott egy pasi, aki kb. kétpercenként bekiabálta, hogy: " Felipee!" :D:D Összességében kár lett volna kihagyni( már csak Di Grassi miatt is..:D):) Remélem lesz jövőre is és akkor már a VIP szektorból nézzük a csajokkal..^^ Am bocsi a rögtönzött összefoglalóért, de kikívánkozott belőlem:D

niku írta...

bari♥sebii: nem hagyhattam ki a kávés jelenetet. :DDDD örülök, hogy tetszett és meg tudtalak nevettetni, fent az új rész.;)) puszi.<3

Mercii: szia.:D hát igen, ha Fernando hamarabb gondolkodott volna.. de hát! :D
néztem tévéből, hát igen, sajna nem volt Seb, de majd jövőre. :D amúgy nem kell bocsánatot kérni az összefoglalóért, élveztem. :PPP azért Lucast megnéztem volna.. :PP jajj, a magyarokról ne is beszéljünk - már mint némelyikről. -.- engem kiidegelt az a Szijjártó, de inkább nem politizálok, mert a csapból is csak az folyik és én is utálom jobban, mint bármi mást a világon. :D F1-es focira visszatérve, ha jövőre lesz remélem én is el tudok menni. :)) de örülök, hogy jól érezted magad!:D<3
puszi.<3